Условия за доставка
ЦЕНИ И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ
Всички посочени цени са в лева и включват ДДС.
Начин на плащане:
Наложен
платеж - заплащане на поръчката в брой на куриера в момента на доставка, като стойността на куриерската
услуга е включена в наложения платеж;
Банков
превод - плащане на поръчката по банков път към нашата банкова сметка.
Банковите данни, необходими за превода ще намерите в Проформа фактурата, която
ще Ви бъде изпратена на електронната поща след възлагане на поръчката.
Поръчките с избран "Наложен платеж" като начин на плащане се
експедират незабавно, докато при избор на вариант "Банков превод", стоката
ще бъде изпратена след потвърждение за извършеното плащане от страна на нашата
банка.
След извършване на покупка в електронния магазин ще получите потвърждение
по телефон или електронна поща за приемане на Вашата поръчка.
ДОСТАВКА
Цената на
доставката е 7,50 лв. вкл. ДДС.
Поръчаните от Вас продукти ще Ви бъдат
доставени до 48 часа за София и до 72 часа за страната от момента на поръчката. Ако са налице обстоятелства, които не позволяват това
да стане, то ние ще се свържем с Вас по телефона и ще Ви информираме за
детайлите по Вашата доставка. В зависимост от часа на постъпване на поръчката,
обикновено за София доставяме на следващия ден, а извън София - на по-следващия
(без неделя и официалните празници, разбира се)! Ако Вие желаете нещо друго,
моля споделете го с нас по телефона, формата за контакт или електронната поща.
Доставката се извършва от куриер на SPEEDY или Еконт до посочен от Вас адрес.
Чрез този онлайн магазин Вие пазарувате
директно от Вносителя на продуктите за България! Ние гарантираме произхода на
нашите продукти.
ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА
Моля, при получаване на пратката, преди да впишете своето име и подпис като получател, да огледате целостта и външния вид на доставения пакет в
присъствието на куриера. Ако констатирате наличие на транспортни дефекти, моля
да изискате от куриера да бъде изготвен констативен протокол, в който се
описва вида, състоянието на опаковката и наличното съдържание на пратката.
Рекламации за нарушена опаковка при транспортиране следва да се предявяват в момента на получаване на пратката, преди
приемане на пратката от куриера.
Ако искате да върнете закупен продукт, можете
да го направите в срок до 14 дни от датата на получаването му. Продуктът
трябва да бъде с непокътната оригинална
опаковка, ненарушена цялост и функционалност, заедно с придружаващите го
документи. Ние ще прегледаме всичко това и ако някое от гореизброените условия
не е изпълнено, си запазваме правото да не приемем връщането на продукта.
Стойността на продуктите ще бъде възстановена
с пощенски/електронен запис или на посочена от Вас банкова сметка. От сумата, която сте
заплатили при покупката ще бъдат удържани транспортните разходи за доставка на
продукта до Вас, както и таксата за пощенски/електронен запис или банков превод за
връщане на сумата. Куриерската услуга за връщането на продукта до нас също ще
бъде за Ваша сметка. Куриерската услуга за връщането на продукта
до www.fenerimaglite.bg също ще бъде за сметка Купувача. За да получите инструкции за адреса, на който да изпратите върнатия продукт, моля да се
свържете с нас като попълните формата за
Връщане на продукти.
РЕКЛАМАЦИИ
В случай на рекламация, моля в 7-дневен срок от
получаването на стоката да ни уведомите, чрез попълване на съответната форма за
Връщане на продукти,
като посочите съответната причина за връщане. Непосредствено след получаване на
уведомлението на Ваш e-mail адрес ще дадем инструкции за адреса, на който да бъде върната стоката в 14-дневен
срок от получаване на уведомлението.
При рекламация Купувачът може да претендира за:
Връщане на продукта и възстановяване на заплатената от купувача сума в
случай, че са констатирани липси, несъответствие с поръчания вид и модел, цвят
или цена.
Връщането на стоката ще бъде за сметка на търговеца. fenerimaglite.bg изплаща сумата не по-късно от 30 работни дни, считано от датата, на която
потребителят е уведомил за рекламацията, чрез банков превод по сметка
предоставена писмено от Купувача.
Замяна на стоката – при констатирани производствени дефекти на стоката или
грешно изпратен продукт.
Връщането на стоката ще бъде за сметка на търговеца. fenerimaglite.bg ще замени дефектната стока в срок от 7 дни от датата на връщането й, или ще възстанови
платената сума, в случай на изчерпване на продукта. При всички други случаи
извън посочените по-горе рекламации, купувачът следва да заплати куриерската
такса за връщане на продукта.
ГАРАНЦИИ
Гаранционният срок на фенерите Maglite® е 2 години от датата на покупка.
Ние ще отстраним
дефектите, причинени от материални пропуски или производствени грешки.
Гаранцията може да бъде изпълнена чрез ремонт или замяна по наша преценка.
Искове по гаранцията ще бъдат приемани, само ако стоката бъде изпратена напълно сглобена и добре опакована заедно с кратко
описание на повредата,
Гаранционно
обслужване се ползва срещу представяне на:
Гаранционна карта, попълнена ясно и четливо и
съдържаща името и телефона на купувача, името и подписа на продавача, печата на
магазина/продавача, откъдето е закупен продукта, моделът и серийният номер на
изделието (ако има такъв), както и датата на покупка.
Фискален
бон, издаден от съответния търговски обект, откъдето е закупен продуктът, респективно www.fenerimaglite.bg
Гаранцията не покрива повреди на износени части, повреждане или дефекти,
причинени от неправилна употреба или поддръжка.
Условията
на гаранционно обслужване са посочени във всяка гаранционна карта, издадена от нас, в качеството ни на официален вносител и
дистрибутор за България.
Транспортните разходи до посочен от нас адрес са за
сметка на клиента.
Когато направите своята поръчка, ние
приемаме, че сте се запознали и приели изложените по-горе "Условия на
доставка", както и "Условия за ползване" на настоящия електронен
магазин и Ви поздравяваме като наш клиент.
Благодарим Ви за доверието и съвместната
работа!